Известие

Collapse
No announcement yet.

мнение за k&n филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
    Отвънка е гот бръмчи ама на атмосеферка разбрах че няма смисъл .... .
    Грешно си разбрал. Дори на атмосферка оказва по-голям ефект.

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #17
      На тея 15+ годишни дръгели, указва по-скоро плацебо и халюцинации.
      Иначе за спестяването от консумативи после, съм съгласен. Избива си парите, ако колата смяташ да я караш достатъчно дълго време
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        ...ако колата смяташ да я караш достатъчно дълго време
        И то доста дълго. Цената на К&N е колкото 10 хартиени. А и да не забравяме маслото и почистващия препарат.

        Друг недостатък на тези филтри е времето за съхнене. По инструкции трябва да си съхне нормално а не да се духа с горещ въздух. Ако филтъра се чисти в кофти време (като сега) оставаш почти цял ден без кола.

        Това което на мен ми направи впечатление като ефект е по-малкото сажди като я настъпя. За подобрения в мощността не желая да коментирам. Промяна в звука няма, защото всички въздуховоди при replacement филтъра стоят не променени.

        Както споменаха колегите качеството на изработката наистина е добро. За следващата кола пак бих си взел К&N replacement.
        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

        Comment


        • #19
          Риплейсмънт филтри се продават първо сухи и второ за под 100лв нови и то не куче-марка...демек за точно 4 смени на хартиен се е избил....
          Колкото до "рацерските", 146-цата ми вече 4та година и 80-90х км се търкаля с един JR и дебитомера й си е Ок...

          Иначе дори тези за в кутия оказват влияение върху кривата на мощността и това го установих емпирично...дали позитивно или негативно, обаче, не се наемам да кажа...
          Last edited by Satanism; d.m.y г., 16:06.
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #20
            Спортните въздушни филтри за замяна на оригиналните струват около 70-80лв.
            Аз моя (конусен) филтър винаги го чистя вечер - прибирам се, свалям го, почиствам го и оставям да съхне цяла нощ. На сутринта пръскам и монтирам.
            Така не оставам без кола изобщо.
            За обезмаслител ползвам Меглио, а омасляващия спрей J&R струва 19лв. и го ползвам обилно вече 5 пъти - има още
            Със сигурност е по-добре в оригиналната кутия! Хем е по-евтино за купуване, хем е по-лесно за монтаж
            sigpic

            Comment


            • #21
              K&N за Алфа Ромео 1.8 е 185 лв.Моят е доста по евтин конус монтиран в кутията вече 1 година.Гледах-гледах, не можах да установя поне визуална разлика във филтриращия елемент.Не знам марка ли купувам или качество за тия 185 лева.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                Скъпия вариант K&N конусен филтър и комплект за монтаж извън заводската кутия, струва 66 лири или 158лв.
                K&N филтър за монтаж на мястото на оригиналния филтър на 156-ца струва точно 36 лири с доставката, което по днешен курс са приблизително 86лв.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Точно за този в кутията гледах.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Ето

                    http://www.ebay.co.uk/itm/310088300960
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Колегата ви е намерил идеален линк,доставката до Бг е 8 паунда
                      което си е опция + 36 кинта за филтър. Далеч по-евтино от колкото в бг.
                      Last edited by barash; d.m.y г., 11:23.
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #26
                        Даже, ако ползвате услугите на куриерска фирма за доставки от Англия, то доставката до София излиза 0,90 лири, защото за Англия е безплатна
                        Общо: 36,13 + 0,90 = 37,03 GBP или 89.00 BGN
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Някой ако иска K&N-чета да свирка,че на едно място ми дават хубави цени,не като тези в елит кара
                          Примерно този за кутията от 165 идва на около 130 пари
                          Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                          Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                          Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                          Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                          Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                          Comment


                          • #28
                            Колеги,имам въпрос за почистването.Аз след като го напръсках с почистващият препарат го оставих около 30мин да поеме и после го измих обилно с топла вода.Следва цял ден съхнене.Тук идва и моят въпрос,след като изсъхна го напръсках обилно с масло.Минах го 4-5 пъти със спрея.Дали не прекалих? ,и какво следва ако съм?
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Еми доста е по мое мнение, какво да следва, най-лошия вариант е да преебеш дебитомер.
                              Ако не си го монтирал просто го измий пак, омасляването на етапи по веднъж, да стане магла.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
                                Колеги,имам въпрос за почистването.Аз след като го напръсках с почистващият препарат го оставих около 30мин да поеме и после го измих обилно с топла вода.Следва цял ден съхнене.Тук идва и моят въпрос,след като изсъхна го напръсках обилно с масло.Минах го 4-5 пъти със спрея.Дали не прекалих? ,и какво следва ако съм?
                                Колега наистина си прекалил,като приеме цвета си е достатъчно демек два пъти.
                                Едва ли ще имаш проблем но за всеки случай,да ти е мирна главата.
                                Както каза колега та може да го измиеш и наново?
                                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                                Comment

                                Working...
                                X